o1
o3
1
122479241_478768866429421_4575704858151145772_n
462542730_548006571491820_6854445970306681670_n
462560687_519031194454343_957880857368851077_n
b3
ban1
d
IMG_20221011_104131258
wrzos1
wrzos4
122298578_427470631574264_1780836275364135226_n

Przedszkole nr 133
01-063 Warszawa, ul. Okopowa 7a
tel. 22 632 03 16
p133@eduwarszawa.pl
https://www.facebook.com/Przedszkole133

Motylki

Nauczycielki:
mgr Patrycja Jeleniewska
mgr Małgorzata Krajewska

PAŹDZIERNIK

 

W ramach tematów tygodniowych:

 

Znalezione obrazy dla zapytania jesien grafika

„Idzie jesień… przez las, park” - 2 tydzień

- poznamy oznaki jesieni w parku
- wspólnie stworzymy kącik przyrodniczy w grupie

- poznamy jesienne dary
- porozmawiamy o konieczności dbania o środowisko naturalne
- poznamy budowę liścia

„Idzie jesień… przez sad”

- poznamy różne owoce, ich wygląd, smak oraz wartości odżywcze
- dowiemy się w jaki sposób przechowywać i jak przetwarzać owoce
- poznamy zagrożenia wynikające z braku higieny i niezdrowego trybu życia
- wzbogacimy doświadczenia smakowe

„Idzie jesień… przez ogród”

- poznamy różne warzywa oraz ich wartości odżywcze
- dowiemy się w jaki sposób przechowywać i jak przetwarzać warzywa
- wzbogacimy doświadczenia smakowe

„Idzie jesień… do zwierząt”

- dowiemy się w jaki sposób zwierzęta przygotowują się do zimy
- poszerzymy wiedzę na temat wybranych zwierząt leśnych
- będziemy kształtować postawy proekologiczne

„Co z czego otrzymujemy”

- dowiemy się jak powstaje wełna, pieczywo i mleko
- poznamy procesy produkcyjne
- będziemy wyrabiać szacunek do ludzi pracujących przy różnych produkcjach

W ramach pojęć matematycznych:

  1. „W spiżarni” – zajęcia matematyczne inspirowane wierszem B. Szelągowskiej. Rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej i pamięci oraz umiejętności rachunkowych. Stosowanie określeń: tyle samo.
  2. „W sadzie” – zajęcia matematyczne. Określanie nazw i cech warzyw. Przeliczanie elementów, stosowanie określeń tyle samo, więcej i mniej.
  3. „Zajączek i przyjaciele” – poznanie sposobów przygotowywania się wybranych zwierząt do zimy. Rozwijanie orientacji przestrzennej.
  4. „W piekarni” –  zapoznawanie z etapami powstawania mąki, przeliczanie w zakresie 3

 

Kontakt

Przedszkole nr 133

ul. Okopowa 7a
01-063 Warszawa

tel: 22 632 03 16
e-mail: p133@eduwarszawa.pl
https://www.facebook.com/Przedszkole133


 

 


 

 

Mapa dojazdu